Hieronder vind je de meestgestelde vragen en de antwoorden daarop. Heb je een andere vraag ? Stuur dan een e-mail naar info@gsmloket.com en je krijgt binnen 24 uur een reactie.
Als je persoonsgegevens niet juist zijn, meldt het product dan opnieuw aan. Je krijgt dan automatisch een nieuw bonnummer. Stuur nog even een mail naar info@gsmloket.com met het oude/foutieve bonnummer zodat we die aanmelding kunnen annuleren.
Na ontvangst en controle van je zending, wordt het bedrag binnen 24 uur overgemaakt. Afhankelijk van de verwerkingssnelheid van de bank, is het de dag erna bijgeschreven op je rekening.
Als de uitkomst van onze test afwijkend is van jou aanmelding, ontvang je een bericht met een nieuw prijsvoorstel. Als je binnen de gestelde termijn het voorstel accepteert, wordt het bedrag binnen 24 uur overgemaakt. Ontvangen we binnen de gestelde termijn geen reactie, dan ga je automatisch akkoord met de voorgestelde waarde en wordt het bedrag naar jouw rekening overgemaakt. Als je het voorstel niet wilt accepteren en het product geretourneerd wilt hebben dan kan dat uiteraard ook door te kiezen voor optie 2.
Bij de smartphones vind je de modelaanduiding meestel terug onder de "Instellingen" van je toestel. Bij zeer oude toestellen waar de achterkant van kan worden verwijderd, vind je de modelnaam terug onder de batterij.
Als je toestel niet voorkomt in de lijst, mag je het toch aan ons toesturen. Wij zorgen dan voor een verantwoorde recycling. Het kan ook voorkomen dat wij het toestel nog niet in de lijst hebben opgenomen. Stuur dan een mail naar info@gsmloket.com en je krijgt binnen één werkdag bericht.
GSMLoket zal bij controle van de toestellen, de eventuele SIM- en geheugenkaarten verwijderen en vernietigen om mogelijk misbruik te voorkomen.
In eerste instantie ben je zelf verantwoordelijk om te zorgen dat je de data, sim- en/of geheugenkaarten verwijderd uit het toestel voordat je de zending verstuurd. Je haalt immers je persoonlijke bezittingen ook uit een auto voordat je die verkoopt. Hoe je de data kunt verwijderen en het toestel kunt terugzetten naar fabrieksinstellingen staat beschreven in de handleiding van je toestel. Denk er wel aan om voor het terugzetten naar fabrieksinstellingen eerst uit te loggen uit je accounts zoals bijv. een Google account of fabrieksaccount zoals Samsung of een ander merk. In het geval je een Apple product hebt, dien je de "zoek mijn iPhone/iPad" uit te schakelen.
Wij streven ernaar dat toestellen na controle en eventuele reparaties een tweede leven krijgen. In de situatie dat dit niet mogelijk is, worden toestellen op een professionele wijze gerecycled. Daarvoor werkt GSMLoktet samen met gespecialiseerd recycling bedrijven die erkend zijn door de overheid. Meer informatie vind je terug onder de menuoptie milieu.
Als je de aanmelding hebt gedaan, ontvang je automatisch een bevestigingsmail met tevens een DPD verzendlabel. Daarop staat alles evrmeld en het enige dat je hoeft te doen is de zending bij het dichtstbijzijnde DPD inleverpunt te brengen.
GSMLoket betaalt de verzendkosten wanneer je gebruik maakt van het DPD verzendlabel. Je zending is automatisch verzekerd tot een waarde van € 500,-. Stuur je één of meerdere producten in met een totaalwaarde van meer dan € 500,- kun je er ook voor kiezen ze op eigen kosten via een vervoerder van je keuze naar ons te versturen.
De beste manier om je toestel te verpakken is een doosje. Zorg voor voldoende opvulling dat het toestel niet los ligt. Vergeet niet om ook je bevestiging van de aanmelding mee te sturen.
Het duurt gemiddeld 2 tot 3 werkdagen voor wij uw toestel ontvangen. Wij zijn daarvoor afhankelijk van de vervoerder. Op de dag van ontvangst, wordt uw toestel getest, verwerkt en ontvangt u daarvan bericht. Binnen 24 uur wordt dan ook het geld aan u overgemaakt.
De waarde is gegarandeerd voor een periode van 14 dagen na aanmelding. Voor toestellen die wij na deze termijn ontvangen, wordt de dan geldende waarde uitgekeerd. Dit betekent dus niet dat de toestellen na deze 14 dagen niet meer opgestuurd mogen worden.
Nee, dat is niet nodig. Je verstuurt alleen het toestel met batterij, samen met de geprinte opdrachtbevestiging. Meegestuurde accessoires en eventuele verpakkingen worden direct gerecycled en kunnen naderhand ook niet worden terug gestuurd.
De track- en tracecode staat vermeld op het verzendlabel die je per mail hebt ontvangen.
Via de website van DPD kun je de zending volgen.